Nabór Referent ds. płac w dziale finansowo księgowym w wymiarze 1 etatu
Dyrektor Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku ul. Żużlowa 25
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Referent ds. płac w Dziale Finansowo-Księgowym w wymiarze 1 etatu
- Niezbędne wymagania:
- Posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia
o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego. - Posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
- Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
- Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków Referenta ds. płac.
- Nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
- wiedza w zakresie ustawy o pracownikach samorządowych, kodeksu pracy, ustawy o ochronie danych osobowych,
- wykształcenie minimum średnie ,
- znajomość przepisów dotyczących świadczeń z zakresu ubezpieczeń społecznych,
- umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, dyspozycyjność, terminowość i sumienność,
- znajomość programu Płatnik, umiejętność obsługiwania programów płacowych,
- minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie naliczania wynagrodzeń,
- komunikatywność i umiejętność współpracy,
- dobra znajomość obsługi pakietu Office.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Weryfikowanie dokumentów dotyczących rozliczenia wynagrodzeń wpływających z poszczególnych działów;
- Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami regulaminu wynagradzania i nagradzania;
- Bieżące prowadzenie kart zasiłkowych pracowników oraz naliczanie wysokości zasiłków zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- Naliczanie składek na obowiązkowe ubezpieczenia społeczne;
- Sporządzenie miesięcznych zestawień stanowiących podstawę do przekazania składek na ubezpieczenia społeczne w formie przelewu bankowego;
- Sporządzanie miesięcznych raportów RMUA i przekazywanie ich pracownikom;
- Sporządzanie miesięcznych deklaracji rozliczeniowych w oparciu
o obowiązujące przepisy i przekazywanie ich do oddziału ZUS; - Stała współpraca z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych;
- Rozliczenia umów zleceń;
- Prowadzenie archiwum akt związanych z wykonywanymi zadaniami;
- Bieżące prowadzenie kartotek spłaty pożyczki mieszkaniowej;
- Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu do celów pracownika;
- Realizacja czynności związanych z zajęciem wynagrodzeń;
- Sporządzanie deklaracji rocznych PIT4R;
- Sporządzanie dla pracowników rocznych informacji o dochodach PIT-11;
- Sporządzanie sprawozdania o wynagrodzeniach;
- Przygotowanie dokumentów płacowych związanych z ustaleniem prawa
do świadczeń z ubezpieczenia społecznego.
4. Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny,
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego
w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego - Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Oferty osób przystępujących do konkursu powinny opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781 z póżń zm,) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. 2022, poz. 530 z późń zm.)”.
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.02.2024 do godziny 15.00.
- w sekretariacie Miejskiego Domu Pomocy Społecznej w Rybniku, ul. Żużlowa 25.
6. Warunki pracy
- Praca przy komputerze
- Praca w budynku MDPS ul. Żużlowa 25
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Miejskim Domu Pomocy Społecznej w Rybniku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
w miesiącu styczniu 2024 r., nie przekroczył 6%.
Inne informacje:
Dokumenty, które wpłyną do MDPS po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Nabór odbędzie się na podstawie selekcji wstępnej dokumentów aplikacyjnych kandydatów a następnie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wyniku naboru będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej
i na tablicy ogłoszeń MDPS - zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022, poz. 530 z późń zm.). Informacja o wynikach naboru zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Informacje
Piotr Mazurek
Miejski Dom Pomocy Społecznej w Rybniku